Suomalaisten pankkien kuluttajalähtöinen brandipääoma
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yhteiskuntavastuun merkitys suomalaisten pankkien maineelle
Heinonen, Otto (2014)Viime vuosikymmeninä yritysten yhteiskuntavastuullinen toiminta on lisääntynyt huomattavasti (Lee 2008, 54). Keskustelu yhteiskuntavastuusta on nostanut myös yritysten sidosryhmien odotuksia yrityksiä kohtaan, ja yritysten ... -
Perinteisten pankkien tulevaisuus : jyräävätkö uudet pankit: Fintech, Neo-pankki ja Bionic pankki
Sarosto, Kristian (2022)Koko rahoitussektori on muutoksen kynsissä ja eniten muutos tulee vaikuttamaan perinteisten pankkien toimintaan. Muutoksia ajavia tekijöitä on valtavasti, mutta tutkielmassa merkittävimmiksi tekijöiksi on nostettu regulaatio, ... -
Euroopan Unionin toinen maksupalveludirektiivi : rajapintojen avaamiseen liittyvät haasteet pankkien kannalta
Heiskanen, Lauri (2019)Tämä tutkielma tarkastelee kirjallisuuskatsauksen muodossa pankeille koituvia haasteita, joita toisen maksupalveludirektiivin vaatimukset niille aiheuttavat. Toisessa maksupalveludirektiivissä määritetään, että pankkien ... -
Finanssialan murroksen vaikutus pankkien IT-strategiaan
Naukkarinen, Esa (2019)Finanssialan murrosta vie eteenpäin kolme tekijää. Ensimmäinen näistä on Euroopan Unionin toinen maksupalveludirektiivi (PSD2). Se pakottaa pankit avaamaan maksamisen rajapinnat kolmansille osapuolille. Toinen murrosta ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.