Media, kasvatus ja kulttuurin kierto
Mediasta on länsimaisissa yhteiskunnissa tullut jatkuvasti vahvempi yhteiskunnallinen vaikuttaja ja toimija. Kun julkisuuden muodot ja niiden väliset rajat ovat samaan aikaan, pitkälti digitaalisten medioiden vaikutuksesta, muuttuneet rajustikin, on syntynyt kulttuurinen tilanne, joka vaatii uusia hahmotustapoja. Tässä kirjassa ’kulttuurin kierron’ uusia muotoja tarkastellaan kulttuurituottajuuden, mediakritiikin ja mediakasvatuksen näkökulmista.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-4655-5ISSN Search the Publication Forum
1457-6899Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Harrastajaelokuva matkalla marginaalista kohti kulttuurituotannon keskikenttää.
Huttunen, Jetta (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Perhetrauma kauhun lähteenä teoksessa The Haunting of Hill House
Oljakka, Sara (2023)Tarkastelen tutkimuksessani Mike Flanaganin ohjaamassa Netflix-sarjassa The Haunting of Hill House (2018) esiintyvien kauhun elementtien yhteyttä teoksen traumanarratiiviin. Tutkimuskysymykseni on: miten kauhugenren elementit ... -
Miksi amisope ei koe olevansa mediakasvattaja?
Kilpelä, Kanerva (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Liikuntakasvatus ammatillisen opettajan työssä : tapaustutkimus Oulun ammatillisen opettajakorkeakoulun opiskelijoista
Heikkilä, Anne (2016)Tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella laadullista tutkimusmenetelmää käyttäen miten opettajan pedagogisissa opinnoissa olevat kokevat uuden ammatillisen peruskoulutuksen opetussuunnitelman: Työkyvyn ylläpitäminen, ... -
Ammatillisten opettajien kielitietoiset käytänteet maahanmuuttotaustaisille lähihoitajaopiskelijoille suunnatussa opetuksessa
Kujamäki, Marjaana (2022)Kielitietoisuuden käsite on keskeinen pedagogiikan kentällä. Peruskoulun kontekstissa opettajia pidetään oman oppiaineen kielen opettajina ja koulut nähdään monikielisinä yhteisöinä (ks. POPS 2014: 28). Myös ammatillisessa ...