Miksi amisope ei koe olevansa mediakasvattaja?
Kilpelä, K. (2011). Miksi amisope ei koe olevansa mediakasvattaja?. In S. Kotilainen, U. Kovala, & E. Vainikkala (Eds.), Media, kasvatus ja kulttuurin kierto (pp. 130-149). Jyväskylän yliopisto. Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja, 106. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4655-5
Julkaistu sarjassa
Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisujaTekijät
Päivämäärä
2011Oppiaine
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingTekijänoikeudet
© Tekijä & Nykykulttuurin tutkimuskeskus, 2011.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoEmojulkaisun ISBN
978-951-39-4655-5Kuuluu julkaisuun
Media, kasvatus ja kulttuurin kiertoISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-6899Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4655-5Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/21454834
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mitä ihmettä - valokuvissako lajityyppejä?
Pienimäki, Mari (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Kauhuelokuva koulussa
Kovanen, Marjo (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Romaani mediakritiikkinä
Pitkäsalo, Eliisa (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Media, kasvatus ja kulttuurin kierto
Kotilainen, Sirkku; Kovala, Urpo; Vainikkala, Erkki; Huttunen, Jetta; Karppinen, Anne; Kilpelä, Kanerva; Kovanen, Marjo; Pekkinen, Sanna; Pienimäki, Mari; Pitkäsalo, Eliisa (Jyväskylän yliopisto, 2011)Mediasta on länsimaisissa yhteiskunnissa tullut jatkuvasti vahvempi yhteiskunnallinen vaikuttaja ja toimija. Kun julkisuuden muodot ja niiden väliset rajat ovat samaan aikaan, pitkälti digitaalisten medioiden vaikutuksesta, ... -
From the shade into the sun : exploring pride and shame in students with special needs in Finnish VET
Ryökkynen, Sanna; Maunu, Antti; Pirttimaa, Raija; Kontu, Elina (Taylor & Francis, 2022)This paper reports on a study of the dynamics of social emotions and social bonds between students and class teachers by analysing the narratives of students receiving intensive special support in the Finnish vocational ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.