Digitaalinen markkinointiviestintä : tapaus koulutuspalveluita tarjoava mikroyksikkö
Tekijät
Päivämäärä
2014Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti
Karjaluoto, Heikki; Töllinen, Aarne; Tenhunen, Antti; Leppäniemi, Matti (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011) -
Content Marketing Cues on Social Media
Wahid, Risqo; Selvarajah, Mayura; Neto, Pedro; Mavrolampados, Anastasios; Rauf, Muniba; El Hosri, Eeva-Lotta; Luck, Heidi; Khriyenko, Oleksiy; Luck, Geoff (Australian and New Zealand Marketing Academy, 2024)Content marketing on social media is crucial for brands as it can improve marketing objectives (e.g., advertising profits, stock market returns, sales, and customer lifetime value). Brands use content marketing cues to ... -
B2B influencer marketing : Conceptualization and four managerial strategies
Mero, Joel; Vanninen, Heini; Keränen, Joona (Elsevier, 2023)While there is a growing body of research on influencer marketing, it focuses almost exclusively on the consumer marketing context, and offers limited insights for business-to-business (B2B) organizations. To address this ... -
The Authenticity of Micro-influencers Producing Paid Content for Social Media in Viet Nam
Pham, Phuong Anh (2023)Recently, influencer marketing is not only welcomed by brands, but the topic also attracts scholars’ attention. With the rise of e-commerce, social media and influencer marketing in Viet Nam, many brands can easily reach ... -
Expectations, objectives and use of digital marketing in Finnish ice hockey sponsorship - Case Liiga Oy
Rapola, Juha (2019)Sponsorointi on elintärkeä tulonlähde useimmille urheiluorganisaatioille. Sponsorointi on siirtynyt jatkuvasti enemmän kohti yhteistyösuhdetta, jossa sponsoroinnin arvo luodaan yhteistyönä. Sponsorointitulojen takaamiseksi myös ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.