Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorLindström, Tuija Elina
dc.date.accessioned2011-09-05T09:23:08Z
dc.date.available2011-09-05T09:23:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-951-39-4389-9
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1182553
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36644
dc.format.extent215 sivua
dc.language.isofin
dc.publisherUniversity of Jyväskylä
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä studies in humanities
dc.relation.isversionofISBN 978-951-39-4388-2
dc.subject.othermusic education
dc.subject.otherphilosophy of music education
dc.subject.otherphenomenological hermeneutics
dc.subject.otherauthentic community
dc.subject.othereducation of emotions
dc.subject.othereducational philosophy
dc.subject.otheremotional development
dc.subject.otherphenomenology
dc.subject.otherhermeneutics
dc.titlePedagogisia merkityksiä koulun musiikintunneilla perusopetuksen yläluokkien oppilaiden näkökulmasta
dc.typeDiss.fi
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-4389-9
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineMusiikkikasvatusfi
dc.relation.issn1459-4331
dc.relation.numberinseries158
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysomusiikkikasvatus
dc.subject.ysokasvatusfilosofia
dc.subject.ysokasvatustavoitteet
dc.subject.ysoyhteisöllisyys
dc.subject.ysotunne-elämän kehitys
dc.subject.ysofenomenologia
dc.subject.ysohermeneutiikka


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot