Show simple item record

dc.contributor.authorLindström, Tuija Elina
dc.date.accessioned2011-09-05T09:23:08Z
dc.date.available2011-09-05T09:23:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-951-39-4389-9
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1182553
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36644
dc.format.extent215 sivua
dc.language.isofin
dc.publisherUniversity of Jyväskylä
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä studies in humanities
dc.relation.isversionofISBN 978-951-39-4388-2
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.othermusic education
dc.subject.otherphilosophy of music education
dc.subject.otherphenomenological hermeneutics
dc.subject.otherauthentic community
dc.subject.othereducation of emotions
dc.subject.othereducational philosophy
dc.subject.otheremotional development
dc.subject.otherphenomenology
dc.subject.otherhermeneutics
dc.titlePedagogisia merkityksiä koulun musiikintunneilla perusopetuksen yläluokkien oppilaiden näkökulmasta
dc.typeDiss.
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-4389-9
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineMusiikkikasvatusfi
dc.relation.issn1459-4331
dc.relation.numberinseries158
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.subject.ysomusiikkikasvatus
dc.subject.ysokasvatusfilosofia
dc.subject.ysokasvatustavoitteet
dc.subject.ysoyhteisöllisyys
dc.subject.ysotunne-elämän kehitys
dc.subject.ysofenomenologia
dc.subject.ysohermeneutiikka
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright