Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorViertola, Anna-Kaisa
dc.date.accessioned2011-09-02T11:46:58Z
dc.date.available2011-09-02T11:46:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1182489
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36614
dc.description.abstractTutkielma käsittelee todistamista lukion pitkässä matematiikassa. Siinä pyritään kartoittamaan nykytilannetta lähinnä oppikirja-analyysin avulla sekä luomalla katsaus yo-tehtäviin. Lisäksi esitetään yhdenlainen idea oppituntipaketista johdattamisesta todistamiseen. Oppikirja-analyysistä selviää, että periaatteessa luokion pitkä matematiikka sisältää todistamisen esittelyä ja hieman harjoittelua.
dc.format.extent40 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.othertodistaminen
dc.titleTodistaminen lukion pitkässä matematiikassa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-2011090211319
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaMatemaattis-luonnontieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Sciencesen
dc.contributor.laitosMatematiikan ja tilastotieteen laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Mathematics and Statisticsen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineMatematiikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematicsen
dc.date.updated2011-09-02T11:46:59Z
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi4041
dc.subject.ysomatematiikka
dc.subject.ysolukio
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot