Conclusion: Lessons Learnt With and Through Visual Narratives of Lived Multilingualism, and a Research Agenda
Melo-Pfeifer, S., & Kalaja, P. (2019). Conclusion: Lessons Learnt With and Through Visual Narratives of Lived Multilingualism, and a Research Agenda. In P. Kalaja, & S. Melo-Pfeifer (Eds.), Visualising Multilingual Lives : More Than Words (pp. 275-284). Multilingual Matters.
Päivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© The Authors, 2019
Julkaisija
Multilingual MattersEmojulkaisun ISBN
978-1-78892-260-9Kuuluu julkaisuun
Visualising Multilingual Lives : More Than WordsAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28838245
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
A research on Finnish-Chinese children’s bilingual identity through multiliteracies : a case study of Chinese heritage learners in Central Finland
Li, Qingyang (2019)Research on the bilingual identity of heritage language learners is a field emerging at the turn of the 21st century. This study explored the Chinese identity and Finnish identity of a group of Chinese heritage learners ... -
Investigating young Finnish CLIL pupils’ perceptions of foreign language use through visual narratives
Mäntylä, Katja; Roiha, Anssi; Dufva, Hannele (John Benjamins Publishing Company, 2023)This article explores how pupils in early CLIL (Content and Language Integrated Learning) education perceive language skills and use. The participants were 25 French-medium and 16 English-medium CLIL pupils in Grade 2 (aged ... -
Conclusion : Lessons Learnt and Future Avenues for ArtsBased Approaches in Applied Language Studies for Social Justice
Melo-Pfeifer, Sílvia; Kalaja, Paula (Multilingual Matters, 2025) -
Raising awareness of multilingualism as lived : in the context of teaching English as a foreign language
Kalaja, Paula; Pitkänen-Huhta, Anne (Routledge, 2020)Tässä artikkelissa esitellään mahdollisuuksia herätellä kielen oppijoiden kieli- ja kulttuuritietoisuutta. Esitellyt mahdollisuudet pohjautuvat 24 empiirisen tutkimuksen kriittiseen arviointiin. Tutkimuksissa käytettiin ... -
Introduction
Kalaja, Paula; Melo-Pfeifer, Silvia (Multilingual Matters, 2019)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.