dc.contributor.author | Mikola, Marjatta | |
dc.date.accessioned | 2011-06-14T08:54:55Z | |
dc.date.available | 2011-06-14T08:54:55Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-4348-6 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1162385 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/27167 | |
dc.format.extent | 304 sivua | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in education, psychology and social research | |
dc.relation.isversionof | ISBN 978-951-39-4309-7 | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Pedagogista rajankäyntiä koulussa : inkluusioreitit ja yhdessä oppimisen edellytykset | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-4348-6 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.subject.method | Etnografinen tutkimus | |
dc.relation.issn | 0075-4625 | |
dc.relation.numberinseries | 412 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | peruskoulun ala-aste | |
dc.subject.yso | alakoulu | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | erilaiset oppijat | |
dc.subject.yso | inkluusio | |
dc.subject.yso | yhteistoiminnallisuus | |
dc.subject.yso | yhteisöllisyys | |
dc.subject.yso | yhteistoiminnallinen oppiminen | |
dc.subject.yso | pedagogiikka | |
dc.subject.yso | erityispedagogiikka | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |