Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorYli-Piipari, Sami
dc.date.accessioned2011-06-06T10:10:44Z
dc.date.available2011-06-06T10:10:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-951-39-4321-9
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1159542
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/27119
dc.format.extent107 sivua
dc.language.isoeng
dc.publisherUniversity of Jyväskylä
dc.relation.ispartofseriesStudies in sport, physical education and health
dc.relation.isversionofISBN 978-951-39-4311-0
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherphysical activity
dc.subject.otherphysical education
dc.subject.otheradolescents
dc.subject.otherbeliefs
dc.subject.othervalues
dc.subject.othersex determination
dc.subject.otherlatent growth curve modeling
dc.titleThe development of students ́ physical education motivation and physical activity : a 3.5-year longitudinal study across grades 6 to 9
dc.typedoctoral thesis
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-4321-9
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
dc.contributor.tiedekuntaLiikuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Sport and Health Sciencesen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineLiikuntapedagogiikkafi
dc.subject.methodPitkittäistutkimus
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_db06
dc.relation.issn0356-1070
dc.relation.numberinseries170
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.type.publicationdoctoralThesis
dc.subject.ysokoululaiset
dc.subject.ysoalakoulu
dc.subject.ysoyläkoulu
dc.subject.ysokoululiikunta
dc.subject.ysomotivaatio
dc.subject.ysouskomukset
dc.subject.ysoarvostus
dc.subject.ysofyysinen aktiivisuus
dc.subject.ysokehitys
dc.subject.ysonuoret
dc.subject.ysosukupuolierot
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright