Vieraskielisen opetuksen monet tahot ja toimijat
Nikula, T. (2011). Vieraskielisen opetuksen monet tahot ja toimijat. Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journal
Authors
Date
2011Copyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2011/Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Teachers' beliefs about learning and language as reflected in their views of teaching materials for Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Bovellan, Eveliina (University of Jyväskylä, 2014) -
The integration of content and language in students’ task answer production in the bilingual classroom
Jakonen, Teppo (Routledge, 2019)The notion of content and language integration has recently become a key topic of inquiry in research on content and language integrated learning and other kinds of bilingual educational programmes. Understanding what ... -
Selvitys kotimaisten kielten kielikylpyopetuksen ja vieraskielisen opetuksen tilanteesta Suomessa : kuntatason tarkastelu
Kangasvieri, Teija; Miettinen, Elisa; Palviainen, Hannele; Saarinen, Taina; Ala-Vähälä, Timo (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2012) -
Äidinkielen rooli vieraskielisen opetuksen eriyttämisessä
Roiha, Anssi (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2013)This article examines the role of pupils’ L1 in Content and Language Integrated Learning (CLIL) and summarises a part of a two-phased mixed methods research. In the qualitative phase, three CLIL teachers were interviewed ...