Äidinkielet koulutuksessa: Kielten tunnistaminen ja tunnustaminen - Unescon kansainvälisen äidinkielen päivän seminaari 19.2.2010
Halonen, M. (2010). Äidinkielet koulutuksessa: Kielten tunnistaminen ja tunnustaminen - Unescon kansainvälisen äidinkielen päivän seminaari 19.2.2010. Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journal
Authors
Date
2010Copyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Unescon kansainvälisen äidinkielen päivän seminaari järjestettiin 19.2.2010 Helsingissä Tieteiden talolla. Esityksissä ja keskusteluissa käsiteltiin erityisesti maahanmuuttajakieliä ja suomen kieltä toisena kielenä.
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/journalMetadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Oman äidinkielen tekstitaidot monikielisyyttä rakentamassa : näkökulmia kielille annettuihin merkityksiin ja kielten käyttöön
Tarnanen, Mirja; Kauppinen, Merja; Ylämäki, Annika (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys AFinLA, 2017)This article examines L1 literacy practices and use of L1 from the perspective of students and teachers with migrant background. We focus particularly on the meaning making of literacy practices and use of L1 in both ... -
Maailma muuttuu - mitä tekee koulu? : äidinkielen ja vieraiden kielten tekstikäytänteet koulussa ja vapaa-ajalla
Luukka, Minna-Riitta; Pöyhönen, Sari; Huhta, Ari; Taalas, Peppi; Tarnanen, Mirja; Keränen, Anna (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2008) -
Kirjoittamisen diskurssit lukion äidinkielen ja kirjallisuuden opetussuunnitelman perusteissa ja äidinkielen ylioppilaskokeen määräyksissä
Erra, Satu; Svinhufvud, Kimmo (Kotikielen Seura, 2017) -
Heritage for sustainable peace : the politics of contested histories and the Nanjing controversy at UNESCO
Huttunen, Miia (Frontiers media, 2024)This article explores the politics of heritage of the 2015 Sino-Japanese confrontation resulting from the controversial inclusion of the “Documents of Nanjing Massacre” in UNESCO’s Memory of the World Register, which ...