A bécsi klasszikus dalirodalom a zeneiskolai szolfézsoktatásban = The role of Viennese classical songs in teaching solfeggio at music schools
Alternative title
Role of Viennese classical songs in teaching solfeggio at music schoolsPublisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-4175-8Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3598]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Harmonian opetus unkarilaista säveltapailumetodia hyödyntäen Lahdessa
Pohjola, Milla (2014)Tämän maisterintutkielman tarkoitus on selvittää, miten harmoniaa opetetaan musiikin perusteissa Lahdessa. Kiinnostuin aiheesta toimiessani musiikin perusteiden opettajana Lahden konservatoriossa. Unkarilaisen säveltäjä ... -
Toiminnallista teoriaa : haastattelututkimus musiikinteorian ja säveltapailun elämyksellisistä opetustavoista
Lappalainen, Henna (2002) -
A Pedagogical Reconstruction of Upper Secondary School English in the Spirit of Pedagogical Philosophy
Vesakoivu, Sami (2018)Lukion opetussuunnitelma päivittyi 2015 dialogisempaan suuntaan niin oppilaan kuin oppiaineidenkin näkökulmasta. Oppilaan rooli on uudessa opetussuunnitelmassa aktiivisempi sekä vastuullisempi; mm. kriittisyys, oman osaamisen ... -
Hindrances to recognition in Finnish music schools
Elmgren, Heidi (SAGE Publications, 2021)This article examines recognition relations between students and teachers in Finnish music schools. The research is based on written texts by music school students. The texts are analysed for difficulties in recognition ... -
Musiikin historian opettaminen Hyvinkään peruskoulujen alaluokilla
Mönkkönen, Konsta (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten ja millä menetelmillä musiikinhistoriaa opetetaan peruskoulun alaluokilla. Tutkimuksessani hain vastausta kahteen kysymykseen: (i) Millaista on länsimaisen taidemusiikin ...