Yksi kaikkien, kaikki yhden puolesta! : yhteisöllinen verkkokurssi lukiolaisille ja luovan kirjoittamisen olemuksellinen ymmärrys
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opiskelijoiden verkko-oppimisympäristössä antamat vertaispalautteet tarkastelussa : mitä opittavaa tieteellisen kirjoittamisen ohjaamiselle?
Tapola-Tuohikumpu, Sirpa; Uotinen, Sanna; Talamo, Auli; Nykopp, Minna (Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2020)Jyväskylän yliopiston avoimessa yliopistossa on useamman vuoden ajan kehitetty vertaisarviointia ja sen ohjausta osana verkko-opetusta. Olemme jatkaneet vertaispalautetoiminnan kehittämistä tutkimalla, millaista opiskelijoiden ... -
Health and Social Care Educators’ Competence in Digital Collaborative Learning : A Cross-Sectional Survey
Männistö, Merja; Mikkonen, Kristina; Kuivila, Heli-Maria; Koskinen, Camilla; Koivula, Meeri; Sjögren, Tuulikki; Salminen, Leena; Saaranen, Terhi; Kyngäs, Helvi; Kääriäinen, Maria (SAGE Publications, 2020)The ongoing change from traditional pedagogy to digital collaborative learning requires a new mode of teaching, learning, and educators’ responsibilities. For competence in digitally mediated teaching, educators need ... -
Kontekstiperustainen verkkokurssi kemian oppimisen tukena
Korppinen, Laura (2018)Tieto- ja viestintätekniikkaa käytetään Suomessa yhä enemmän – lähes jokainen suomalainen nuori käyttää internetiä useita kertoja päivässä. Lukioverkko hajaantuu, ja opettajien ammattijärjestö on huolissaan koulutuksen ... -
Luovan kirjoittamisen yhteisöistä tukea opettajien ammatilliseen kehittymiseen
Martin, Anne (Finra ry, 2023)Artikkeli käsittelee opettajien ammatillisen kehittymisen tukemista luovan kirjoittamisen keinoin. Opettajan asiantuntijaksi kasvua ja ammatillista kehittymistä käsitellään kokonaisvaltaisena prosessina, johon kuuluvat ... -
Verkkokurssi - elämänmakuinen oppimisseikkailu?
Lehto, Sini (Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2003)