Autenttisuuden indeksaaliset merkit Saamenmaan matkailumarkkinoinnissa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The representation of Sámi people on Finnish and Norwegian tourism websites in English
Lindholm, Maiju (2014)Tutkielman tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia representaatioita saamelaisista rakennetaan norjalaisessa sekä suomalaisessa matkailumarkkinoinnissa englanniksi. Aineistona oli yksi kunkin maan virallisen matkailumar ... -
Rossijskie turisty v Rovaniemi : na materiale marketingogo oprosa
Suorsa, Jenny (2012)Matkailu on monimuotoinen ja merkittävä ilmiö. Sillä on monenlaisia vaikutuksia niin matkailijoihin kuin matkakohteen väestöön ja ympäristöön. Tämän pro gradu -tutkielman aihe on venäläiset matkailijat Rovaniemellä. ... -
Aitouden ja autenttisuuden vaatimus sekä yhteiskunnallinen keskustelu Blues News -lehdessä 1968 - 1980
Männikkö, Pekka (2016)Rockmusiikki oli 1960-luvun lopulla saavuttanut maailmanlaajuisen suosion. Etenkin blues-vaikutteisten brittiyhtyeiden menestyksen myötä osa musiikinharrastajista alkoi kiinnostua rockin juurista. Rock oli syntynyt blues- ... -
Muutos tilassa : taideteoksen autenttisuuden ja auran merkitykset installaatiotaiteen esittämisen ja tallentamisen prosesseissa
Kuosmanen, Rosa (2015)Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan taideteoksen autenttisuuden ja auran nykymerkityksiä installaatiotaiteen näkökulmasta. Keskeisenä tavoitteena on selvittää, mistä kontekstisidonnaisen ja prosessuaalisen ... -
Synnyn uudestaan tähän taloon, johon en enää kuulu : autenttisuuden tunnun luominen elämäkerrallisia elementtejä sisältävään historialliseen romaaniin
Korpela, Tuuli (2019)Tarkastelen pro gradu -työssäni autenttisuuden tunnun luomista elämäkerrallisia elementtejä sisältävään historialliseen romaaniin. Tutkimukseni on luonteeltaan narratiivinen ja tutkimusmetodini on autoetnografia. Aineistoani ...