Autenttisuuden indeksaaliset merkit Saamenmaan matkailumarkkinoinnissa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The representation of Sámi people on Finnish and Norwegian tourism websites in English
Lindholm, Maiju (2014)Tutkielman tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia representaatioita saamelaisista rakennetaan norjalaisessa sekä suomalaisessa matkailumarkkinoinnissa englanniksi. Aineistona oli yksi kunkin maan virallisen matkailumar ... -
Rossijskie turisty v Rovaniemi : na materiale marketingogo oprosa
Suorsa, Jenny (2012)Matkailu on monimuotoinen ja merkittävä ilmiö. Sillä on monenlaisia vaikutuksia niin matkailijoihin kuin matkakohteen väestöön ja ympäristöön. Tämän pro gradu -tutkielman aihe on venäläiset matkailijat Rovaniemellä. ... -
Aitouden ja autenttisuuden vaatimus sekä yhteiskunnallinen keskustelu Blues News -lehdessä 1968 - 1980
Männikkö, Pekka (2016)Rockmusiikki oli 1960-luvun lopulla saavuttanut maailmanlaajuisen suosion. Etenkin blues-vaikutteisten brittiyhtyeiden menestyksen myötä osa musiikinharrastajista alkoi kiinnostua rockin juurista. Rock oli syntynyt blues- ... -
Autenttisuuden paradoksi paljastetuissa hirsiseinissä : säilyttämisen ja vaalimisen esityksiä sisustuslehdissä vuosina 2017–2023
Kalakoski, Iida; Sirén, Riina (Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopisto, 2023)Suomalaisissa hirsitaloissa rakennusten sisäseinät on ollut tapana verhota ja tiivistää savella, ja paperin yleistyttyä pinkopahvilla ja tapetilla tai esimerkiksi sanomalehtipaperilla. Nykyään monet kodinkorjaajat ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.