Fast ForWord -interventio-ohjelman vaikutuksia fonologiseen prosessointiin ja yleiseen englannin kielitaitoon suomalaisilla lukiolaisnuorilla, joilla on lukemisen ja kirjoittamisen sekä englannin kielen oppimisvaikeuksia
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The use of movies in language classrooms : teachers' and students' thoughts and experiences
Nieminen, Mona (2022)Tässä tutkimuksessa selvitettiin opettajien ja oppilaiden kokemuksia ja ajatuksia elokuvien käytöstä kieltenopetuksessa. Tutkimus toteutettiin kahtena ryhmähaastatteluna helmikuussa 2021. Opettajien ryhmähaastattelussa oli ... -
Investment in English language learning in Finnish upper secondary school
Koskinen, Oona (2024)Tämän englannin kielen maisterintutkielman tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaisten lukiolaisten investoiminen (engl. investment) englannin kielen oppimiseen vaikuttaa heidän oppimistuloksiinsa lukion englannintunneilla. ... -
Is the variation in syntactic complexity features observed in argumentative essays produced by B1 level EFL learners in Finland and Pakistan attributable exclusively to their L1?
Khushik, Ghulam Abbas (Elsevier, 2024)This study has explored the syntactic complexity features of English learners at the B1 Common European Framework of Reference (CEFR) (CoE, 2001) level from both Pakistan and Finland. The learners in question were taught ... -
Perception and learning of Finnish quantity : study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language learners
Pennala, Riitta (University of Jyväskylä, 2013)