Fast ForWord -kuntoutusohjelma englannin kielen kuullun- ja luetunymmärtämisen kuntoutuksessa suomalaisnuorilla, joilla on lukemisen ja englanninkielen oppimisen vaikeuksia
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
”Hei, ymmärrän tän jenkin tekemän videon!” : a study on Finnish EFL teachers’ views on using authentic materials when teaching listening comprehension
Jokinen, Salla (2022)Kuunteleminen on kielitaidon olennaisin osa-alue, ja esimerkiksi ensimmäinen taito, jonka lapsi kehittää oppiessaan ensikieltään (esim. Thanajaro 2000). Kuuntelemisen taitoon perustuu myös suuri osa mitä tahansa ... -
Opettajien ja äitien arvioiman sosioemotionaalisen oireilun yhdenmukaisuus lapsilla, joilla on oppimisen vaikeuksia
Anttila, Henna-Riina; Pohjavaara, Päivi (2019)Tässä tutkimuksessa selvitettiin opettajan ja äitien arvioiden yhdenmukaisuutta lapsen sosioemotionaalisesta eli tunne-elämän ja käyttäytymisen oireilusta. Tavoitteena oli selvittää, mitä sosioemotionaalisen oireilun ... -
Tarkkaamattomuuden sekä yliaktiivisuuden ja impulsiivisuuden yhteys sosioemotionaaliseen oireiluun lapsilla, joilla on oppimisen vaikeuksia
Lehtinen, Laura; Koivulahti, Veera (2019)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia ADHD-oireiden yhteyttä sosioemotionaaliseen oireiluun lapsilla, joilla on oppimisen vaikeuksia. Tarkoituksena oli selvittää lasten tarkkaamattomuus- sekä yliaktiivisuus- ja ... -
Kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja -vaikeudet peruskoulun kolmannella ja yhdeksännellä luokalla
Holopainen, Esko (University of Jyväskylä, 2003)