Aikuiskoulutuksen monimuotoistaminen koulutusteknologian avulla : case Kokkolan yliopistokeskus
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ensuring Diverse User Experiences and Accessibility While Developing the TeSLA e-Assessment System
Ladonlahti, Tarja; Laamanen, Merja; Uotinen, Sanna (Springer, 2020)The TeSLA project, with its new, innovative approaches for e-assessment, offers a great possibility for increasing the educational equality and making higher education studies available for all. It has been estimated that ... -
’’Se oli oikeesti tosi ihana yllätys siinä vaiheessa, kun huomas, että onkin oma oppimisryhmä siinä’’ : APO-opiskelijoiden kokemuksia oppimisryhmästä etätoteutuksessa
Ruoppa, Liisa (2023)Tämän pro-gradu tutkielman tarkoituksena oli selvittää Jyväskylän yliopiston aikuiskouluttajan pedagogisiin opintoihin (APO) osallistuneiden opiskelijoiden kokemuksia oppimisryhmätyöskentelystä etätoteutuksessa. Tutkimuksen ... -
Alkuorientaatio koronan keskellä : alkukeitoksen avulla kemian opintoihin kiinni
Valto, Piia (Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2021)Korkeakouluopintojen merkityksellinen aloitus antaa suuntaa niiden yleiselle sujuvuudelle. Yliopistojen alkuorientaatioviikoilla tai -kursseilla on täten suuri merkitys opintoihin integroitumiselle ja myös niiden jatkuvuudelle. ... -
Sosiaalityön aikuisopiskelijoiden käytännönopetus : Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksessa
Huhta, Heli (2015)Yhteiskunnan heikko taloudellinen tilanne heijastuu myös korkeakoulumaailmaan. Korkeakoulujen osalta säästöihin pyritään parantamalla korkeakoulujärjestelmän kustannustehokkuutta. Opiskelijoiden tulisi siirtyä yliopistoista ...