Ongelmia ekologisten ilmiöiden ymmärryksessä ja tehtäviä yläkoulun ekologian opetukseen
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yksilöllisen oppimisen mallin soveltuvuus yläkoulun 7. luokan lajintuntemuksen opetukseen
Heinonen, Neea (2017)Suomalaisen koulujärjestelmän uudistuksia ohjaamaan astuivat elokuussa 2016 voimaan uudet valtakunnallisen perusopetuksen opetussuunnitelmien perusteet, jotka korostavat konstruktivistista oppimiskäsitystä ja tulevaisuuden ... -
Technology Comprehension : Combining computing, design, and societal reflection as a national subject
Tuhkala, Ari; Wagner, Marie-Louise; Iversen, Ole Sejer; Kärkkäinen, Tommi (Elsevier BV, 2019)This article considers the implementation of a new learning subject ”Technology Comprehension” into lower secondary schools in Denmark, as part of an initiative by the Danish Ministry of Education. The subject consists of ... -
"Pääsitkö kärryille?" : ymmärtämisen varmistaminen yläkoulun matematiikan tunneilla
Kinnunen, Anni (2012)Kinnunen, Anni. ”PÄÄSITKÖ KÄRRYILLE?” Ymmärtämisen varmistaminen yläkou-lun matematiikan tunneilla. Erityispedagogiikan pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yli-opiston kasvatustieteiden laitos, 2012. 70 sivua. Julkaisematon. Tämän ... -
Sosiaalityön ja ekologisten kysymysten välinen suhde sosiaalityön opiskelijoiden näkökulmasta keväällä 2021
Aalto, Anne (2022)Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan miten sosiaalityön opiskelijat ymmärtävät sosiaalityön ja ekologisten kysymysten yhteyden. Tutkimuksessa selvitetään, mitä luonnonympäristö merkitsee sosiaalityön opiskelijoille, ... -
Onko kaikki mahdollista? : Kaikki on mahdollista -veistoksen ikonologinen analyysi ekologisten arvojen näkökulmasta
Lukkarinen, Heli (2010)Tutkielman tavoitteena on käsitellä Villu Jaanisoonin veistoksen Kaikki on mahdollista kautta taiteen käsitteen laajenemista kohti ekologisia suuntaviivoja kotimaisessa julkisessa veistotaiteessa. Kaikki on mahdollista ...