Laadukkaan oppimisen jäljillä : oppimistuloksia opetuskokeilusta, jossa sovellettu konstruktivistista oppimiskäsitystä peruskoulun ensimmäisellä luokalla
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tuskan hauskaa! Tavoitteena tiedostava kirjoittaminen : kirjoittamisprosessi peruskoulun yhdeksännellä luokalla
Murtorinne, Annamari (Jyväskylän yliopisto, 2005)Annamari Murtorinne tutki väitöskirjassaan peruskoulun yhdeksäsluokkalaisten kirjoittamis-, keskustelu- ja muokkausprosessia. Murtorinne havaitsi, että oppilaat työskentelevät erittäin mielellään pienryhmissä ja ymmärtävät ... -
Peruskoulun 8-luokkalaisten ymmärrys yhteyttämisestä ja opetuksen vaikutus ymmärrykseen
Mörsky, Virve; Pajunen, Maija (2010)Peruskoulun kahdeksasluokkalaisten ymmärrystä yhteyttämisestä ja opetuksen vaikutusta ymmärrykseen tutkittiin konstruktivistiseen oppimiskäsitykseen pohjautuen. Tutkimuskysymyksiä olivat: miten kahdeksasluokkalaiset ... -
Maahanmuuttajataustaisten lasten suomi ja oma äidinkieli. Arvio Tuija Lehtisen väitöskirjasta Oppia kieli kaikki. Maahanmuuttajalasten suomen kielen kehitys ja kaksikielisyys peruskoulun ensimmäisellä luokalla.
Voipio-Huovinen, Sanna (Kotikielen Seura, 2003)Kirja-arvio Lehtinen, Tuija: Oppia kieli kaikki. Maahanmuuttajalasten suomen kielen kehitys ja kaksikielisyys peruskoulun ensimmäisellä luokalla -
Ylöspäin eriyttäminen matematiikan opetuksessa peruskoulun ensimmäisellä luokalla
Kosonen, Jenni (2022)Pro gradu -tutkielman tavoitteena oli tutkia luokanopettajien käsityksiä ylöspäin eriyttämisestä matematiikan opetuksessa peruskoulun ensimmäisellä luokalla. Lisäksi tutkielman tavoitteena oli tutkia, millaisia ratkaisuja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.