Virtuaaliyhteisöjen kuluttajamarkkinat : tulevaisuuden haasteita digitaalisten tuotteiden ja palvelujen myynnissä
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ikäihmiset ja palvelujen digitalisaatio
Viitanen, Emma (2023)Julkisten ja yksityisten lähipalveluiden karsiutuessa palveluissa asioiminen on siirtynyt digitaalisiksi internetiin. Se tuottaa ongelmia etenkin ikäihmisille, jotka tilastojen mukaan käyttävät verkkopalveluja vähemmän ... -
Vastuullisuusarvojen tukeminen digitaalisten palvelujen avulla vähittäiskaupassa
Hannuksela, Emma-Stiina (2022)Pro gradu -tutkielmassa tutkitaan, miten vähittäiskaupan digitaalisissa palveluissa voidaan yhteisluoda vastuullisuusarvoja kuluttajan näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena on lisätä tietoa vähittäiskaupan digitaalisten ... -
Perception-based pricing strategies for mobile services in customer marketing context
Munnukka, Juha (University of Jyväskylä, 2004)Traditional pricing research has focused on analysing price setting procedures and cost or competition based pricing strategies. Customer- or perception-oriented pricing strategies have been left on little attention among ... -
Lompakolla äänestäminen ei riitä – myös tuotteiden ja palvelujen tarjoajien on tartuttava luontokadon pysäyttämiseen
Uusitalo, Outi (Toinen Aatos Oy, 2023)Kuluttajilla on valmiuksia ja halua toimia luonnon kanssa sopusointuisella tavalla, mutta myös yhteiskunnan sekä kulttuuriarvojen, normien ja ihanteiden tulee tukea nykyistä kestävämpiä kulutustapoja, professori Outi ... -
Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla
Salonkari, Lasse (2022)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tutkia, miten Applen tuotteiden markkinointivideoista koettavat aistilliset, taiteelliset sekä opettavaiset kokemukset vaikuttavat kohteena olevan kuluttajan haluun ostaa ...