Kun kahdesta tuli yksi : opinto-ohjauksen kehittäminen kahden aikuislukion yhdistymisprosessissa
Publisher
Jyväskylän yliopisto, OpettajankoulutuslaitosISSN Search the Publication Forum
1796-4717Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
”Opon ehkä pitäis olla vielä enemmän läsnä ja tiedostaa se, että miten opiskelijoilla oikeesti menee” : opiskelijoiden kokemuksia aikuislukion opinto-ohjauksesta
Helle, Nelli; Sirkka, Ella (2021)Tutkimuksessa tarkasteltiin aikuislukio-opiskelijoiden kokemuksia ja toiveita aikuislukion opinto-ohjauksesta. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä hankkeen ”Innovatiivisten oppimisympäristöjen edistäminen lukiokoulutuksessa ... -
Lukiokoulutuksen ja ammatillisen koulutuksen opinto-ohjauksen määrällinen saatavuus ja riittävyys
Kettunen, Jaana; Ruusuvirta-Uuksulainen, Outi; Rautopuro, Juhani; Vuorinen, Raimo; Piirilä, Eelis (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2023) -
Toisen asteen opiskelijat pääosin tyytyväisiä opinto-ohjauksen saatavuuteen ja riittävyyteen
Kettunen, Jaana; Ruusuvirta-Uuksulainen, Outi (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2023)Jyväskylän yliopiston Koulutuksen tutkimuslaitos (KTL) on selvittänyt OKM:n toimeksiannosta lukiokoulutuksen ja ammatillisen koulutuksen opinto-ohjauksen määrällistä saatavuutta ja riittävyyttä sekä resursoinnin keskeisiä ... -
Ohjauksen toimintakulttuurin muutos alueellisessa yhteistyössä : oppilaan- ja opinto-ohjauksen kehittämishankkeen raportti
Karjalainen, Merja; Kasurinen, Helena (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2006)Opetushallitus käynnisti syksyllä 2003 oppilaan- ja opinto-ohjauksen kehittämishankkeen, jonka toiminta jatkuu vuoden 2007 loppuun. Opetusministeriö rahoittaa hanketta, joka on myös osa työministeriön työllisyyden ... -
Opinto-ohjauksen merkitys yhdeksäsluokkalaisten jatkovalinnalle
Heinonen, Minna (2015)