Evaluation of the MustLearnIT Project : using ICT for special subject distance learning in multigrade schools
Publisher
University of Jyväskylä, Kokkola University Consortium ChydeniusISBN
978-951-39-2972-5Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Home-school cooperation during the COVID-19 pandemic : the perspective of elementary school special education teachers in Finland
Lukkari, Olli (2021)Tämä laadullinen tutkimus keskittyy kodin ja koulun yhteistyöhön koronapandemian aikana. Koronavirus alkoi levitä alkuvuodesta 2021 ja aiheutti koulujen sulkemisen ympäri maailmaa. Oppilaitokset joutuivat siirtymään vauhdilla ... -
Task-based language teaching and student well-being during distance learning
Seppälä, Emmi (2021)Keväällä 2020 suomalaiset koulut olivat uuden haasteen edessä: covid-19-pandemian takia kaikki kouluasteet siirtyivät etäopetukseen nopealla aikataululla kahdeksi kuukaudeksi. Tilanne vaati niin oppilailta kuin opettajilta ... -
Finnish EFL teachers’ experiences during the emergency remote teaching period in spring 2020
Rekola, Senni; Siltanen, Mona (2021)Keväällä 2020 COVID-19-tautia levittävä uusi koronavirus levisi Suomeen, johtaen laajamittaisiin poikkeusoloihin. Kouluopetus järjestettiin hetkellisesti etänä, jotta viruksen leviämistä saataisiin hidastettua. Tämän Pro ... -
Pedagogical Design of Interactive Online Lectures : Instructional Intervention in Distance Education
Sarja, Anneli; Böök, Marja Leena; Uotinen, Sanna; Ladonlahti, Tarja (TOJDEL, 2017) -
Development of Network Security Education
Honkanen, Risto; Myllymäki, Mikko; Hakala, Ismo (IEEE; Czech Technical University in Prague, 2021)Distance education has grown tremendously over the last decade. Internet technologies have enabled a large-scale dispensation of lectures, exercises, and training. Virtual Learning Management Systems (LMSs) offer a number ...