Evaluation of the MustLearnIT Project : using ICT for special subject distance learning in multigrade schools
Publisher
University of Jyväskylä, Kokkola University Consortium ChydeniusISBN
978-951-39-2972-5Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Home-school cooperation during the COVID-19 pandemic : the perspective of elementary school special education teachers in Finland
Lukkari, Olli (2021)Tämä laadullinen tutkimus keskittyy kodin ja koulun yhteistyöhön koronapandemian aikana. Koronavirus alkoi levitä alkuvuodesta 2021 ja aiheutti koulujen sulkemisen ympäri maailmaa. Oppilaitokset joutuivat siirtymään vauhdilla ... -
Teaching and learning methods during and after the Covid-19 pandemic in higher education language teaching : students’ views
Hyvätti, Noora (2023)Vuoden 2020 keväällä yliopistot ympäri Suomea ja maailmaa siirtyivät laajasti etäopetukseen Covid-19 pandemian aiheuttaman uhan vuoksi. Etäopetuksen myötä myös opettamisen ja oppimisen menetelmiä ja työkaluja tuli tarkastella ... -
Development of Network Security Education
Honkanen, Risto; Myllymäki, Mikko; Hakala, Ismo (IEEE; Czech Technical University in Prague, 2021)Distance education has grown tremendously over the last decade. Internet technologies have enabled a large-scale dispensation of lectures, exercises, and training. Virtual Learning Management Systems (LMSs) offer a number ... -
Pedagogical Design of Interactive Online Lectures : Instructional Intervention in Distance Education
Sarja, Anneli; Böök, Marja Leena; Uotinen, Sanna; Ladonlahti, Tarja (TOJDEL, 2017) -
Task-based language teaching and student well-being during distance learning
Seppälä, Emmi (2021)Keväällä 2020 suomalaiset koulut olivat uuden haasteen edessä: covid-19-pandemian takia kaikki kouluasteet siirtyivät etäopetukseen nopealla aikataululla kahdeksi kuukaudeksi. Tilanne vaati niin oppilailta kuin opettajilta ...