Verkkokurssien tuotekehitys : päättymätön kamppailu laadun ja taloudellisen tuottavuuden välillä?
Date
2005Publisher
Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituuttiISSN Search the Publication Forum
1457-5345Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Chynetti [26]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Enhancing web course design using action research
Hiltunen, Leena (University of Jyväskylä, 2010) -
Using a blended approach to enrich MOOCs on Finnish education
Kananen, Päivi; Kiviniemi, Ari; Kytölä, Liisa; Nykopp, Minna (European Association of Distance Teaching Universities, 2021)Blended education embraces various combinations of face-to-face and online teaching. It has become a normal part of higher education degree programmes. Since the late 1990s, the Open University of the University of Jyväskylä ... -
Kohti uutta verkko-opetusta : kuinka kehitetään verkko-opetusta Etelä-Savon ammattiopistossa
Flinkman, Jorma (2021)Tässä toimintatutkimuksen keinoin toteutetussa koulutusteknologian alaan kuuluvassa tutkimuksessa käsitellään Etelä-Savon ammattiopistossa (Esedu) vuonna 2020 tehtyä verkko-opetuksen kehitystyötä. Verkko-opetuksen merkitys ... -
Creative Engagement in Online and Hybrid Teacher's Professional Development Programs
Fenyvesi, Kristof; Nurhasanah, Farida (Tallinna ülikool, 2022)This chapter briefly introduces a few critical aspects of online and hybrid Teachers’ Professional Development (TPD) program design, based on our experiences concerning the facilitation of hybrid TPD programs for Southeast ... -
Interaktiotyökalun kehittäminen CinetCampus-videotuotantopalveluun
Nikula, Petri (2023)Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksessa (KYC) on viime vuosien aikana siirrytty ensin läsnäololuennoista tallennettuihin luentoihin, jotka ovat nähtävillä luennon kanssa samanaikaisesti tai jälkikäteen, ja siitä seuraavaksi ...