Turhaa koristelua? : visuaalisuus verkko-opetuksessa
Julkaistu sarjassa
ChyNetti : Chydenius-instituutin verkkojulkaisuja ArtikkelitTekijät
Päivämäärä
2004Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituuttiISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-5345Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Chynetti [26]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Vuorovaikutus ammattikorkeakoulun kielten ja viestinnän verkkokursseilla
Oinonen, Jaana (2018)Tutkimuksen taustalla oli ajankohtainen tarve kehittää korkeakoulujen kielten ja viestinnän verkko-opetusta vuorovaikutuksen mahdollistamisen ja tukemisen näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisia ... -
Enhancing web course design using action research
Hiltunen, Leena (University of Jyväskylä, 2010) -
Interactionist Approach to Visual Aesthetics in HCI
Silvennoinen, Johanna (Springer International Publishing, 2021)Visual Aesthetics has gathered interest among scholars in HCI research. The growing interest stems from examinations of the aesthetic-usability effect (“what is beautiful is usable”), and possibly vice versa. Thus, numerous ... -
Using a blended approach to enrich MOOCs on Finnish education
Kananen, Päivi; Kiviniemi, Ari; Kytölä, Liisa; Nykopp, Minna (European Association of Distance Teaching Universities, 2021)Blended education embraces various combinations of face-to-face and online teaching. It has become a normal part of higher education degree programmes. Since the late 1990s, the Open University of the University of Jyväskylä ... -
Interaction in online learning environments : how to support collaborative activities in higher education settings
Mäkitalo, Kati (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2006)Collaboration promoted and supported by instructional technology has the potential to lead learners to deeper understanding and knowledge building. There have been optimistic views that any web based interaction can be ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.