"Laisse-moi terminer" : interaction et interruption : analyse conversationnelle
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Etnometodologinen tarkastelu lasten jäsenyyden rakentumisesta varhaiskasvatuksessa
Kokkonen, Vilma (2024)Tässä etnometodologisessa tutkimuksessa tarkasteltiin varhaiskasvatusikäisten lasten jäsenyyden rakentumista varhaiskasvatusympäristössä. Tutkimuksen kohteena olivat vuorovaikutuksessa tuotetut rajat, joilla tyypillisesti ... -
Tieto, tulkinta ja ymmärrys : elämismaailmallinen moraali ja moraalinen toiminta 5-6-vuotiaiden päiväkotilasten vertaissuhteiden konfliktitilanteissa
Autioniemi, Jari; Pöyry, Anna-Riikka (2013)Tämän monitieteistä lapsuudentutkimusta edustavan teoreettis-empiirisen tutkielman tehtävänä oli tarkastella, määrittää ja syventää tietoa koskien fenomenologis-hermeneuttista moraalia sekä pienten lasten moraalista toimintaa ... -
Rewilding Language Education : Emergent Assemblages and Entangled Actions
Thorne, Steven L.; Hellermann, John; Jakonen, Teppo (Wiley, 2021)Integrating concepts and techniques from ethnomethodology and sociomaterialism, this article investigates the observable material processes involving human action and place‐based contexts of language use enabled by locative ... -
Erimielisyyden ilmaisemisen epäsuorat keinot televisio-ohjelmassa A-talk
Pekkola, Mari (2002) -
Small-angle X-ray scattering reveals compact domain-domain interactions in the n-terminal region of filamin C
Sethi, Ritika; Ylänne, Jari (Public Library of Science, 2014)Filamins are multi-domain, actin cross-linking, and scaffolding proteins. In addition to the actin cross-linking function, filamins have a role in mechanosensor signaling. The mechanosensor function is mediated by ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.