dc.contributor.author | Kemp, Chris | |
dc.date.accessioned | 2008-01-09T12:58:35Z | |
dc.date.available | 2008-01-09T12:58:35Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.isbn | 951-39-1824-6 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:939377 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/13467 | |
dc.format.extent | 302 sivua | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in humanities | |
dc.relation.isversionof | ISBN 951-39-1805-X | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Towards a holistic interpretation of musical genre classification | |
dc.type | doctoral thesis | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:951-39-1824-6 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Musiikkitiede | fi |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |
dc.relation.issn | 1459-4331 | |
dc.relation.numberinseries | 16 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.type.publication | doctoralThesis | |
dc.subject.yso | musiikki | |
dc.subject.yso | populaarimusiikki | |
dc.subject.yso | genret | |
dc.subject.yso | luokitukset | |
dc.subject.yso | musiikkiteollisuus | |
dc.subject.yso | joukkoviestimet | |
dc.subject.yso | tutkimus | |
dc.subject.yso | musiikkitiede | |
dc.subject.yso | musiikki-ikonografia | |
dc.subject.yso | musiikkifilosofia | |
dc.subject.yso | kuluttajat | |
dc.subject.yso | viihdetaiteilijat | |
dc.subject.yso | kuluttajat | |
dc.subject.yso | viihdetaiteilijat | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |