University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Sponsorointi brandin rakentamisen, markkinoinnin ja liiketoiminnan sekä yrityksen arvojen vahvistamisen tukena

Thumbnail
View/Open
477.9 Kb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Tuhkanen, Sanna
Date
2003
Discipline
YhteisöviestintäOrganizational Communication

 
Keywords
sponsorointi markkinointiviestintä strategia arvot brändit organisaatiokulttuuri
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2003908946

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [25581]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Sähköpostimarkkinointi ja uutiskirjeen suunnittelu yrityksen asiakassuhteiden ylläpidon ja vahvistamisen tukena 

    Ikonen, Taneli (2018)
    Kuluneiden vuosikymmenien aikana sähköposti on muovaantunut yhdeksi tehokkaimmista digitaalisen markkinoinnin muodoista. Sähköpostimarkkinointi on avannut mahdollisuuksia yrityksille kohdentaa asiakkaille entistä parempaa ...
  • Sosiaalisen median rooli kuluttajan ja brändin välisessä suhteessa 

    Brandstack, Taina (2020)
    Sosiaalinen media on muokannut kuluttajan ja brändin välistä vuorovaikutusta. Sosiaalisella medialla on nykyään merkittävä rooli brändien markkinoinnissa, ja kuluttajilla on mahdollisuus seurata brändejä sosiaalisen median ...
  • Markkinoinnin automaation hyödyntäminen yrityksen sisältömarkkinoinnissa : asiakkaan sitouttamisen näkökulma 

    Hietala, Waltteri (2022)
    Tässä tutkielmassa selvitetään markkinoinnin automaatioteknologian hyödyntämistä osana yrityksen asiakkaiden sitouttamisen edistämistä ja sisältömarkkinoinnin toteuttamista. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, mitkä ...
  • Brändin muutos - näkökulmia onnistuneeseen sisäiseen implementointiin 

    Karjalainen, Mari (2009)
    Brändi käsitteenä ei ole mikään uusi keksintö. Sen sisältö ja merkitys ovat kuitenkin viime vuosina muuttuneet merkittävästi. Brändi voidaankin nyt entistä vahvemmin nähdä osana yrityksen aineetonta pääomaa ja yrityksen ...
  • Sponsorointistrategiat, sponsorointikohteiden valinta ja hyödyntäminen 

    Lahtinen, Eero (2010)
    Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten sponsorointi nähdään kohdeorganisaatioissa. Tutkimuskirjallisuuden ja esihaastattelujen perusteella erityisiksi mielenkiinnon kohteiksi nousivat yritysten sponsorointistrategiat, ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre