Arvoketjuanalyysi : esimerkkitapauksena poliitikkoihin liitettävät mielikuvat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mielikuvien analyysi muutamasta tuotenimestä Marimekon Talvimallisto 2020 -kampanjasta
Lehtinen, Saara (2021)Tässä tutkielmassa tarkastelen muutamasta Marimekon tuotenimestä syntyneitä mielikuvia. Erityisenä mielenkiinnonkohteenani on selvittää, millä perustein assosiaatioita luodaan ja onko niiden muodostumiseen yhteneviä linjoja ... -
Made in Germany : suomalaisten nuorten tuote-maaimago Saksasta tuotenimien valossa
Valokari, Johanna (2002) -
Presidentti 2000 : mistä vaalit on tehty?
Isotalus, Pekka; Aarnio, Eeva (Jyväskylän yliopisto, 2000)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.