Viestintävajeet ja niihin liittyvät arvot postmodernissa organisaatiossa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kaksi kuvaa työntekijästä : sisäisen viestinnän opit ja postmoderni näkökulma
Joensuu, Sanna (Jyväskylän yliopisto, 2006)Työelämän psykologinen sopimus tarkoittaa kirjoittamatonta sopimusta työntekijän ja työnantajan välillä. Organisaatio tarjoaa esimerkiksi työllisyyden turvaa ja ylenemismahdollisuuksia ja huolehtii työntekijästä ongelmien ... -
Kahvipöydästä yleiseen tietoon : sisäisen viestinnän tutkimus rahoitusalan organisaatiossa
Kumpulainen, Piia (2008) -
Johtajasta tohtoriksi - osaajasta oppijaksi? : organisaatiossa oppimisen monta todellisuutta goffmanilaisena kehysanalyysina
Malin, Virpi (Jyväskylän yliopisto, 2012) -
Kokemuksellisuus työelämässä organisaatioestetiikan viitekehyksessä : työntekijöiden subjektiiviset konstruktiot tehokkuudesta
Niemi-Kaija, Kristiina (University of Jyväskylä, 2014) -
Viestinnän strateginen rooli organisaatiossa : näkemyksiä viestinnän strategisesta luonteesta ja siihen vaikuttavista tekijöistä
Koskinen, Hanna (2016)Viestinnän merkitys organisaatiossa korostuu dynaamisessa toimintaympäristössä, sillä viestintäammattilaisen ydinosaamiseen kuuluvat hyvät konfliktin hallintakyvyt sekä sidosryhmätaidot. Silti viestintäammattilaiset joutuvat ...