Johtajasta tohtoriksi - osaajasta oppijaksi? : organisaatiossa oppimisen monta todellisuutta goffmanilaisena kehysanalyysina
Publisher
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-4744-6ISSN Search the Publication Forum
1457-1986Keywords
Goffman, Erving inlärning chefer vidareutbildning doktorandutbildning arbetsliv universitet forskning lärande organisation kunnande konstruktivism organisationsforskning ledarskap (verksamhetsledning) critical management studies kehysanalyysi learning managers university education frame analysis constructivism problematizing definition of situation jatkokoulutus työelämä yliopistot tutkimus oppiva organisaatio organisaatiotutkimus osaaminen oppiminen organisaatiot johtajat tohtorikoulutus oppimisprosessi johtaminen konstruktivismi
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3536]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Palaute organisaation oppimisen välineenä päihdehuollon organisaatiossa
Hynynen, Riikka (2006) -
“Kun motivaatio oppimiseen on kohdallaan, niin voidaan oppimispolulla ohjata eteenpäin” : käsityksiä oppimisen johtamisesta esihenkilötyössä
Keronen, Sara; Lemmetty, Soila; Collin, Kaija (Jyväskylän yliopisto, 2022)Työssä oppimisen merkitys henkilöstön osaamisen kehittämiselle, mutta myös motivoitumiselle työssä on tärkeää. Asiantuntijatyön kontekstissa vastuu oppimisesta on osaltaan henkilöstöllä itsellään, mutta esihenkilöitä ... -
Digitaalinen transformaatio haastaa organisaatiot ketteryyteen ja jatkuvaan oppimiseen
Vitikka, Minja (2020)Viimeisten vuosien aikana digitaalinen transformaatio on noussut ajankohtaiseksi teemaksi organisaatioissa ja tietojärjestelmätieteen tutkimuksessa. Ilmiön taustalla on teknologian kehittymisen vauhdittama yhteiskunnan ... -
Sustainability Perspectives in Organizational and Workplace Learning Studies
Brandi, Ulrik; Collin, Kaija; Lemmetty, Soila (MDPI AG, 2022)The association between sustainability and learning in organizations and workplaces repre sents a current articulated grand challenge for human resource development (HRD) and learning studies and practice, which calls for ...