Johtajasta tohtoriksi - osaajasta oppijaksi? : organisaatiossa oppimisen monta todellisuutta goffmanilaisena kehysanalyysina
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in business and economicsTekijät
Päivämäärä
2012Oppiaine
JohtaminenJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-4744-6ISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-1986Asiasanat
Goffman, Erving inlärning chefer vidareutbildning doktorandutbildning arbetsliv universitet forskning lärande organisation kunnande konstruktivism organisationsforskning ledarskap (verksamhetsledning) critical management studies kehysanalyysi learning managers university education frame analysis constructivism problematizing definition of situation jatkokoulutus työelämä yliopistot tutkimus oppiva organisaatio organisaatiotutkimus osaaminen oppiminen organisaatiot johtajat tohtorikoulutus oppimisprosessi johtaminen konstruktivismi
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3574]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Palaute organisaation oppimisen välineenä päihdehuollon organisaatiossa
Hynynen, Riikka (2006) -
“Kun motivaatio oppimiseen on kohdallaan, niin voidaan oppimispolulla ohjata eteenpäin” : käsityksiä oppimisen johtamisesta esihenkilötyössä
Keronen, Sara; Lemmetty, Soila; Collin, Kaija (Jyväskylän yliopisto, 2022)Työssä oppimisen merkitys henkilöstön osaamisen kehittämiselle, mutta myös motivoitumiselle työssä on tärkeää. Asiantuntijatyön kontekstissa vastuu oppimisesta on osaltaan henkilöstöllä itsellään, mutta esihenkilöitä ... -
Digitaalinen transformaatio haastaa organisaatiot ketteryyteen ja jatkuvaan oppimiseen
Vitikka, Minja (2020)Viimeisten vuosien aikana digitaalinen transformaatio on noussut ajankohtaiseksi teemaksi organisaatioissa ja tietojärjestelmätieteen tutkimuksessa. Ilmiön taustalla on teknologian kehittymisen vauhdittama yhteiskunnan ... -
Sustainability Perspectives in Organizational and Workplace Learning Studies
Brandi, Ulrik; Collin, Kaija; Lemmetty, Soila (MDPI AG, 2022)The association between sustainability and learning in organizations and workplaces repre sents a current articulated grand challenge for human resource development (HRD) and learning studies and practice, which calls for ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.