Johtajasta tohtoriksi - osaajasta oppijaksi? : organisaatiossa oppimisen monta todellisuutta goffmanilaisena kehysanalyysina
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in business and economicsTekijät
Päivämäärä
2012Oppiaine
JohtaminenJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-4744-6ISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-1986Asiasanat
Goffman, Erving inlärning chefer vidareutbildning doktorandutbildning arbetsliv universitet forskning lärande organisation kunnande konstruktivism organisationsforskning ledarskap (verksamhetsledning) critical management studies kehysanalyysi learning managers university education frame analysis constructivism problematizing definition of situation jatkokoulutus työelämä yliopistot tutkimus oppiva organisaatio organisaatiotutkimus osaaminen oppiminen organisaatiot johtajat tohtorikoulutus oppimisprosessi johtaminen konstruktivismi
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3598]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Palaute organisaation oppimisen välineenä päihdehuollon organisaatiossa
Hynynen, Riikka (2006) -
“Kun motivaatio oppimiseen on kohdallaan, niin voidaan oppimispolulla ohjata eteenpäin” : käsityksiä oppimisen johtamisesta esihenkilötyössä
Keronen, Sara; Lemmetty, Soila; Collin, Kaija (Jyväskylän yliopisto, 2022)Työssä oppimisen merkitys henkilöstön osaamisen kehittämiselle, mutta myös motivoitumiselle työssä on tärkeää. Asiantuntijatyön kontekstissa vastuu oppimisesta on osaltaan henkilöstöllä itsellään, mutta esihenkilöitä ... -
Organisational learning in a fusion school
Laiho-Murdoch, Heli (2016)Laiho-Murdoch, Heli. 2016. Organisational learning in a Fusion School University of Jyväskylä. Department of Education. This empirical research examines organisational learning in a fusion-school development during the ... -
Ideology in Vicarious Learning-Related Communication
Lamberg, Juha-Antti; Luoma, Jukka (Institute of Management Sciences, 2021)Organizations often learn vicariously by observing what other organizations do. Our study examines vicarious learning–related communication through which individuals share their observations with other organizational ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.