University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Väitöskirjat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Väitöskirjat > View Item

Johtajasta tohtoriksi - osaajasta oppijaksi? : organisaatiossa oppimisen monta todellisuutta goffmanilaisena kehysanalyysina

Thumbnail
View/Open
860.5Kb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Published in
Jyväskylä studies in business and economics
Authors
Malin, Virpi
Date
2012
Discipline
Johtaminen

 
Publisher
Jyväskylän yliopisto
ISBN
978-951-39-4744-6
ISSN Search the Publication Forum
1457-1986
Keywords
Goffman, Erving inlärning chefer vidareutbildning doktorandutbildning arbetsliv universitet forskning lärande organisation kunnande konstruktivism organisationsforskning ledarskap (verksamhetsledning) critical management studies kehysanalyysi learning managers university education frame analysis constructivism problematizing definition of situation jatkokoulutus työelämä yliopistot tutkimus oppiva organisaatio organisaatiotutkimus osaaminen oppiminen organisaatiot johtajat tohtorikoulutus oppimisprosessi johtaminen konstruktivismi
URI

http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4745-3

Metadata
Show full item record
Collections
  • Väitöskirjat [2719]
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement
Open Science Centre