Matkailu on viestinnällä luotujen mielikuvien toteuttamista : casetutkimus matkailukohteiden profiloinnista
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Vastuullinen vuorovaikutteisuus matkailukohteiden maankäytön suunnittelussa
Hytönen, Jonne; Kulusjärvi, Outi (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2023)Matkailukohteiden maankäytön suunnittelu luo edellytykset ja reunaehdot matkailun kehittämiselle ja matkailuinvestoinneille. Erilaisten yhteiskunnallisten tavoitteiden yhteensovittamisen helpottamiseksi suunnittelun on ... -
Mielikuvien analyysi muutamasta tuotenimestä Marimekon Talvimallisto 2020 -kampanjasta
Lehtinen, Saara (2021)Tässä tutkielmassa tarkastelen muutamasta Marimekon tuotenimestä syntyneitä mielikuvia. Erityisenä mielenkiinnonkohteenani on selvittää, millä perustein assosiaatioita luodaan ja onko niiden muodostumiseen yhteneviä linjoja ... -
Mielikuvien käyttö laulunopetuksen työvälineenä
Saari, Leila (2015)Laulunopiskelu vaatii useiden eri lihasten kontrolloinnin opettelemista. Koska suuri osa näistä lihaksista ei ole tahdonalaisia, käytetään niiden harjoittamisessa erilaisia mielikuvia. Tämän lisäksi mielikuvien käyttäminen ... -
Farmarihousut merkitysten ja mielikuvien kantajana
Kukkonen, Virve (2005) -
Rekrytointiviestintä : nuorten tie päätöksiin kulkee mielikuvien kautta
Tuhkio, Tetti (2002)