Rekrytointiviestintä : nuorten tie päätöksiin kulkee mielikuvien kautta
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Mielikuvien analyysi muutamasta tuotenimestä Marimekon Talvimallisto 2020 -kampanjasta
Lehtinen, Saara (2021)Tässä tutkielmassa tarkastelen muutamasta Marimekon tuotenimestä syntyneitä mielikuvia. Erityisenä mielenkiinnonkohteenani on selvittää, millä perustein assosiaatioita luodaan ja onko niiden muodostumiseen yhteneviä linjoja ... -
Mielikuvien käyttö laulunopetuksen työvälineenä
Saari, Leila (2015)Laulunopiskelu vaatii useiden eri lihasten kontrolloinnin opettelemista. Koska suuri osa näistä lihaksista ei ole tahdonalaisia, käytetään niiden harjoittamisessa erilaisia mielikuvia. Tämän lisäksi mielikuvien käyttäminen ... -
Farmarihousut merkitysten ja mielikuvien kantajana
Kukkonen, Virve (2005) -
Uraohjausta ammatilliseen oppilaitokseen
Haapakoski, Arja (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2005)