Sisäisten prosessien ja projektien laadunhallinnan kehittäminen matriisiorganisaatiossa : case Nordea
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Laadunhallinnan kirjaukset kuntien varhaiskasvatussuunnitelmissa
Korhonen, Tiina (2020)Tutkimus liittyy varhaiskasvatuksen laadunhallintaan paikallisella järjestäjätasolla. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten kuntakohtaisissa varhaiskasvatussuunnitelmissa on kuvattu paikalliseen laadun arviointiin ... -
Laadunhallinnan kriittiset menestystekijät ja niiden vaikutus palvelupisteen laatujohtamiseen ITIL-organisaatiossa
Hjelt, Maiju (2017)Laatu on yksi merkittävimmistä organisaation päätöksentekoon vaikuttavista tekijöistä. Onnistuneen laadunhallinnan kriittiset menestystekijät määräytyvät organisaatiokohtaisesti, ja niihin voidaan vaikuttaa etenkin ... -
Prosessien kehittäminen ja käyttöaikomus
Suominen, Jarkko (2010)Organisaation liiketoiminnan tavoitteiden saavuttaminen vaatii nykypäivänä prosessien kehittämistä. Prosessien kehittämistä tutkitaan usein vain organisaation näkökulmasta. Onnistunut prosessien käyttöönotto ... -
Developing IT project management model which affects customer satisfaction : case study of government ICT centre Valtori
Keränen, Joni (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää tekijöitä jotka johtavat asiakastyytyväisyyteen projektinhallinnassa ja joiden avulla asiakastyytyväisyyttä voidaan arvioida. Tavallisesti asiakastyytyväisyys on nähty osana ... -
Avaimia koulutuksen arvioinnin kehittämiseen
Korkeakoski, Esko; Silvennoinen, Heikki (Koulutuksen arviointineuvosto, 2008)