Sisäisten prosessien ja projektien laadunhallinnan kehittäminen matriisiorganisaatiossa : case Nordea
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Prosessien kehittäminen ja käyttöaikomus
Suominen, Jarkko (2010)Organisaation liiketoiminnan tavoitteiden saavuttaminen vaatii nykypäivänä prosessien kehittämistä. Prosessien kehittämistä tutkitaan usein vain organisaation näkökulmasta. Onnistunut prosessien käyttöönotto ... -
Developing IT project management model which affects customer satisfaction : case study of government ICT centre Valtori
Keränen, Joni (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää tekijöitä jotka johtavat asiakastyytyväisyyteen projektinhallinnassa ja joiden avulla asiakastyytyväisyyttä voidaan arvioida. Tavallisesti asiakastyytyväisyys on nähty osana ... -
Ammatillinen koulutus kansallisten arviointien näkökulmasta : synteesi arvioinneista 2006-2010
Tynjälä, Päivi; Kukkonen, Päivi; Poikela, Esa; Rask, Ingeborg; Salvi, Hannu; Sirkiä, Helmi; Knubb-Manninen, Gunnel; Hietala, Risto; Reinikainen, Pasi (Koulutuksen arviointineuvosto, 2011)Tämä raportti tiivistää yhteen Koulutuksen arviointineuvoston vuosina 2006–2010 tekemien ammatillisten koulutuksen arviointien keskeisimmät tulokset ja havainnot. Raportti esittää vastaukset neljään seuraavaan kysymykseen: ... -
Avaimia koulutuksen arvioinnin kehittämiseen
Korkeakoski, Esko; Silvennoinen, Heikki (Koulutuksen arviointineuvosto, 2008) -
Projektien tietoturvariskit : riskien indikaattorit ja niiden hyödyntäminen projektien tietoturvariskienhallinnassa
Mustonen, Jere (2020)Tietoturvariskienhallinta on kokonaisvaltaista toimintaa, jossa pyritään ottamaan huomioon sekä inhimilliset että tekniset tekijät tavoiteltaessa mahdollisimman tehokkaita ja matalariskisiä prosesseja organisaation ...