"Jos otat - ota kuski" : vuoden 2004 valtakunnallisen liikenneraittiuskampanjan arviointitutkimus
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The success of communication in the Adventures of Joe Fin campaign : self-evaluated effects on health behaviour
Mäkilä, Martta (2010)Yli puolet suomalaisista liikkuu terveytensä kannalta riittämättömästi. Keski-ikäiset miehet ovat yksi vähiten liikkuvista väestöryhmistä. Kunnossa kaiken ikää -ohjelman SuomiMies seikkailee -kampanja alkoi vuonna 2007, ... -
Presidentti - yksi kaikkien puolesta? : vuoden 2012 presidentinvaalin ehdokkaiden kampanjaretoriikan analyysi Kenneth Burken identifikaatioteorian näkökulmasta
Koskinen, Atte (2016)Tutkielma käsittelee presidentinvaalin 2012 kampanjaretoriikkaa. Lähtökohdan retoriikan tutkimiselle antavat Kenneth Burken identifikaatioteoria, pelastusdraaman käsitteistö sekä jumal- ja paholaistermit. Tutkielman tehtävänä ... -
Assessment designs of instructional labs : A literature review and a design model
Ketonen, Laura; Lehtinen, Antti; Koskinen, Pekka (American Physical Society, 2023)[This paper is part of the Focused Collection on Instructional labs: Improving traditions and new directions.] In recent years, physics instructional labs have been under considerable research and development. However, ...