Halutun yhtenäisen yrityskuvan edistäminen : visuaalisen yrityskuvatyöprosessin luonne ja visuaalisen yrityskuvan periaatteet Helsingin Energian yritysilmekäsikirjassa taidepuheteorian valossa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Visuaalisen estetiikan vaikutus havaittuun käytettävyyteen graafisissa käyttöliittymissä
Niiranen, Antti (2020)Tietojärjestelmien käyttö on yleistynyt viimeisten vuosien aikana merkittävästi ja tämän seurauksena käyttäjille on tarjolla entistä suurempi valikoima erilaisia palveluita. Käytettävyyttä on pidetty pitkään keskeisimpänä ... -
Metson visuaalinen identiteetti
Ahonen, Mia Susanna (2001) -
Marimekko luonnostaan : kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa
Hammar, Noora (2020)Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millainen yrityskuva Marimekosta rakentuu Vahva luonnostaan -kampanjan kautta siinä tehtyjä kielellisiä ja visuaalisia valintoja tarkastelemalla. Marimekon kehitys yrityksenä on kiintoisa ... -
Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena
Luukkanen-Hirvikoski, Teija (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Suunnittelijoiden tarina verkkosivujen visuaalisen kokemuksen suunnittelusta
Suikki, Jasmin (2019)Tämä tutkimus käsittelee verkkosivujen suunnittelijoiden näkemyksiä käyttäjäkokemuksesta, eli miten kokemus suunnittelijan mielestä muotoutuu ja millä tavoin tämä näkemys muokkaa verkkosivusuunnittelussa visuaalisten ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.