Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena
Luukkanen-Hirvikoski, T. (2016). Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena. In S. Karkulehto, T. Lähdesmäki, & J. Venäläinen (Eds.), Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen (pp. 111-135). Jyväskylän yliopisto. Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja, 120. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8
Published in
Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisujaAuthors
Date
2016Copyright
© Tekijä & Nykykulttuurin tutkimuskeskus, 2016
Publisher
Jyväskylän yliopistoParent publication ISBN
978-951-39-6772-7Is part of publication
Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteenISSN Search the Publication Forum
1457-6899
Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26348955
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yritysten taidekokoelmat Suomessa : keräilypolitiikat, taiteen esittämisen käytännöt ja merkitykset elinkeinoelämässä
Luukkanen-Hirvikoski, Teija (Jyväskylän yliopisto, 2015) -
Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen
Karkulehto, Sanna; Lähdesmäki, Tuuli; Venäläinen, Juhana (Jyväskylän yliopisto, 2016)Elämyksellisyydestä on viime vuosikymmenten aikana tullut markkinoinnille keino erottautua ja houkutella kuluttajia. Elämyksellisyys kietoutuu talouden logiikkaan. Tätä yhteen kietoutumista on kuvattu sekä tieteessä että ... -
Brand building in startups : best practices and influence on angel investor decision-making
Reuter, Aapo (2020)Startup-yritykset ovat tärkeitä uusien työpaikkojen ja innovaatioiden synnyttäjiä. Monet niistä kuitenkin kaatuvat ennen merkittävän kasvun saavuttamista. Syitä epäonnistumisen on monia, mutta vahvan yritysbrändin on ... -
Kaupunkien elämyksellinen kehittäminen ja imagotyö
Lähdesmäki, Tuuli (Jyväskylän yliopisto, 2016)