Terveydenhuoltopalvelujen kaupallistuminen ja kuluttajanäkökulma : esimerkkinä lääkäreiden suhtautuminen vaihdevuosien hoitokäytäntöjen markkinointiin
2009:40 | 2010:43 | 2011:16 | 2012:19 | 2013:18 | 2014:34 | 2015:39 | 2016:36 | 2017:51 | 2018:109 | 2019:61 | 2020:24 | 2021:22 | 2022:26 | 2023:127 | 2024:111 | 2025:3
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [29778]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät
Haikka, Henri (2024)Tekoälyn nopean kehityksen myötä myös chatbotit ovat kehittyneet nopeasti osaksi erilaisia verkkopalveluita. Erityisesti monet verkkokaupat ovat ottaneet asiakaspalvelussa käyttöön chatbotin, joka mahdollistaa ... -
Kuluttajien suhtautuminen mobiililaitteilla tapahtuvaan sijaintiin perustuvaan mainontaan
Ruhanen, Aleksi (2019)Kuluttajakäyttäytymiseen vaikuttavien tekijöiden ymmärtäminen on keskeistä toimivan sijaintiin perustuvan mainonnan kehittämisessä. Ilman kuluttajan hyväksyntää mainonnan on vaikeaa saada viestiään perille kuluttajalle. ... -
Kuluttajien suhtautuminen mobiilimainontaan – sitoutumista vai välttelyä?
Perttula, Pauliina (2022)Mobiilimarkkinoinnin määrä on kasvanut huomattavasti kuluttajien ajankäytön siirtyessä yhä enemmän mobiiliin, ja sen on todettu olevan tehokas keino mainostaa. Mobiilimarkkinointi pitää sisällään maksetun mobiilimainonnan, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.