Kuluttajien suhtautuminen, ongelmat ja tavat käyttää lentoyhtiön verkkopalvelua osana päätöksentekoprosessiaan : empiirinen tutkimus
Tekijät
Päivämäärä
2006Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kuluttajien suhtautuminen mobiilimainontaan – sitoutumista vai välttelyä?
Perttula, Pauliina (2022)Mobiilimarkkinoinnin määrä on kasvanut huomattavasti kuluttajien ajankäytön siirtyessä yhä enemmän mobiiliin, ja sen on todettu olevan tehokas keino mainostaa. Mobiilimarkkinointi pitää sisällään maksetun mobiilimainonnan, ... -
Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät
Haikka, Henri (2024)Tekoälyn nopean kehityksen myötä myös chatbotit ovat kehittyneet nopeasti osaksi erilaisia verkkopalveluita. Erityisesti monet verkkokaupat ovat ottaneet asiakaspalvelussa käyttöön chatbotin, joka mahdollistaa ... -
Kuluttajien suhtautuminen mobiililaitteilla tapahtuvaan sijaintiin perustuvaan mainontaan
Ruhanen, Aleksi (2019)Kuluttajakäyttäytymiseen vaikuttavien tekijöiden ymmärtäminen on keskeistä toimivan sijaintiin perustuvan mainonnan kehittämisessä. Ilman kuluttajan hyväksyntää mainonnan on vaikeaa saada viestiään perille kuluttajalle. ... -
Suomalaisten kuluttajien suhtautuminen eettiseen kaupankäyntiin ja Reilun kaupan tuotteisiin
Oksanen, Reetta (2002) -
Kuluttajien suhtautuminen mobiililaitteiden tietoturvauhkiin
Kannisto, Leo; Mattila, Petri (2017)Tämä on pro gradu -tutkielma aiheesta ”kuluttajien suhtautuminen mobiililaitteiden tietoturvauhkiin”. Tämä tutkimus pyrkii selvittämään kuluttajien suhtautumista mobiililaitteidensa tietoturvakysymyksiin – etenkin siihen, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.