Silkkaa tekniikkaa vai pelkkää mielikuvaa? : viestintäteknologian ja viestintäkäyttäytymisen välisen suhteen teoreettista analysointia
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opettajien käsityksiä tieto- ja viestintäteknologian käyttämisestä liikunnanopetuksessa
Laukkanen, Heidi (2018)Tieto- ja viestintäteknologian opetuskäytön hyödyistä on paljon tutkimusnäyttöä ja teknologia on tällä hetkellä erottamaton osa koulun, oppilaiden ja opettajien arkea. Teknologian hyödyntäminen liikunnanopetuksessa ei ... -
Kansalaisten tiedontarpeet ja viestintäteknologian käyttö sekä sosiaalisen rooli poikkeus- ja vaaratilanteissa
Svahn, Mari (2014)Tässä tutkimuksessa selvitettiin, millaisia tiedontarpeita tavallisilla kansalaisilla on ja mitä viestintäteknologiaa he käyttävät poikkeus- ja vaaratilanteissa. Lisäksi haluttiin tutkia kansalaisten sosiaalisen median ... -
"Nykypäivää, motivointia ja osallisuutta" : lastentarhanopettajien käsityksiä tieto- ja viestintäteknologian käytöstä sekä mediakasvatuksesta osana varhaiskasvatuksen pedagogiikkaa
Kleemola, Tiia (2017)Nykyisin tieto- ja viestintäteknologian käyttö yleistyy jokaisella elämän osa-alueella ja sitä kautta sen merkitys kasvaa myös lasten elämässä. Lapsia pidetään helposti ja nopeasti tietoa omaksuvina diginatiiveina, mutta ... -
Lasten ja nuorten vertaissuhteiden ylläpitäminen ja muodostuminen viestintäteknologian avulla
Lahti, Henna (2011)Tämän tutkielman ensimmäinen osa on kirjallisuuskatsaus, jossa perehdytään lasten ja nuorten teknologiavälitteisiin vuorovaikutussuhteisiin ja siihen, miten he ylläpitävät ja muodostavat vertaissuhteita viestintäteknologian ... -
Informaatio- ja viestintäteknologian tuottama liiketoiminta-arvo pilvipalvelu-ympäristössä
Alamaa, Jari (2012)Informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) merkitys on muuttunut paljon viime vuosikymmenen aikana, ja nykypäivän yhteiskunnassa ja yritysmaailmassa tietotekniikka on aina läsnä. ICT on strateginen tekijä, jonka avulla eri ...