Myyjien näkemyksiä asiakaspalvelusta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Critical success factors of Finnish-Mexican interpersonal communication in the business context
Isotalus, Eila (2002) -
Vuorovaikutusosaaminen ja sen kehittyminen tutkijoiden työssä
Laajalahti, Anne (Jyväskylän yliopisto, 2014) -
Minne menet ja mistä tulet medioitu vuorovaikutus?
Isotalus, Pekka (Prologos ry, 2022)Esitelmässä kuvataan Isotaluksen omien tutkimustensa kautta medioidun vuorovaikutuksen tutkimuksen kehitystä vuosikymmenten aikana. Ajan myötä mediaympäristön muuttuessa medioidun vuorovaikutuksen ymmärtäminen, käsitteellistäminen ... -
Harrastajanäyttelijöiden relationaaliset odotukset ohjaajaa ja ohjaussuhdetta kohtaan
Horila, Tessa (2013)Tiivistelmä – Abstract Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää niitä relationaalisia odotuksia, joita harrastajanäyttelijöillä on teatteriproduktion ohjaajan viestintää kohtaan, sekä ohjaussuhteeseen ... -
Viestintä- ja vuorovaikutuseettiset periaattet voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa : SPR:n turvapaikanhakijoiden ja pakolaisten vastaanottotoiminnassa työskentelevien näkemyksiä
Koskenkorva, Marjukka (2016)Tämän tutkielman tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää Suomen Punaisen Ristin turvapaikanhakijoiden ja pakolaisten vastaanottotoiminnassa työskentelevien näkemyksiä viestintä- ja vuorovaikutuseettisistä periaatteista. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.