University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Koulukohtaiset opetussuunnitelmat - avain koulun kehittymiseen? : kartoitus tamperelaisopettajien käsityksistä koulukohtaisten opetussuunnitelmien vaikuttavuudesta koulun kehittämisen välineenä

Thumbnail
View/Open
7.4 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Juusenaho, Riitta
Date
1998
Discipline
LuokanopettajakoulutusTeacher Education

 
Keywords
opetussuunnitelma koulun kehittäminen kehittämistutkimus rehtorin vaikutus
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1998755254

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [24515]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Henkilökohtaisten opetussuunnitelmien toteuttaminen Haukkarannan koulussa 

    Teriö, Merja; Välimaa, Sirpa (1999)
  • Tulokkaasta tuottavaksi asiantuntijaksi : perehdyttäminen kehittämisen välineenä eräissä suomalaisissa tietoalan yrityksissä 

    Ketola, Hannu U. (Jyväskylän yliopisto, 2010)
  • Laaja-alaisen osaamisen teemat musiikin ja matematiikan opetuksessa – tutkimus opettajien käsityksistä ja käytänteistä. 

    Ruokonen, Pinja (2022)
    Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää, millaisia käsityksiä ja käytänteitä peruskoulun opettajilla on laaja-alaisen osaamisen teemoista mu-siikin ja matematiikan opetuksessa. Tutkimuksessa selvitettiin, ...
  • Innovatiivisen koulun piirteet ja kehittämisen prosessit 

    Kuusela, Laura; Väliaho, Marianne (2017)
    Tutkimuksessamme tarkastelemme kouluja, jotka ovat osoittaneet toiminnassaan innovatiivisuutta ja kehittämisorientaatiota. Suomessa kouluja ei suoranaisesti palkita tai rankkeerata esimerkiksi innovatiivisuudesta, mutta ...
  • Monialaiset oppimiskokonaisuudet opetuksen eheyttämisen välineenä 

    Pitkänen, Kati; Vahvaselkä, Sari (2018)
    Vuonna 2016 voimaan astuneen uuden opetussuunnitelman perusteissa kouluja velvoitetaan tarjoamaan oppilaille vähintään yksi monialainen oppimiskokonaisuus (MOK) vuodessa. Tutkimuksessa haluttiin selvittää, miten yhdessä ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre