dc.contributor.author | Korhonen, Kati | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T08:45:31Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T08:45:31Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:835550 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10649 | |
dc.format.extent | 65 lehteä. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | tunne-elämän häiriöt | |
dc.subject.other | transaktioanalyysi | |
dc.subject.other | ryhmädynamiikka | |
dc.subject.other | sosiaaliset roolit | |
dc.subject.other | pedagoginen draama | |
dc.subject.other | fiktion pääroolit | |
dc.title | Pedagoginen draama tunne-elämältään häiriintyneen oppilaan roolikäyttäytymisen kehittäjänä transaktioanalyysin, ryhmän sosiaalisten roolien ja fiktion pääroolien kautta tarkasteltuna | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-1999835550 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Luokanopettajakoulutus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Teacher Education | en |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 103 | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |