Ostosagenttien merkitys elektronisessa kaupankäynnissä ja niiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ryhmäostaminen elektronisessa B2C -kaupankäynnissä
Summanen, Antti (2012)Summanen, Antti Ryhmäostaminen elektronisessa B2C -kaupankäynnissä Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 24 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatin tutkielma Ohjaaja: Makkonen, Markus Ryhmäostaminen on merkittävä ... -
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
Rautiainen, Juha (2022)Tämän maisterintutkielman tavoitteena on kuvata kuluttajien parasosiaalista suhdetta sosiaalisen median vaikuttajiin ja ymmärtää näiden suhteiden merkityksiä kuluttajakäyttäytymiseen. Sosiaalisen median vaikuttajat ovat ... -
FPGA-piirien hyödyntäminen ultranopeassa automatisoidussa kaupankäynnissä
Leinonen, Jyri (2012)Ultranopeassa automatisoidussa kaupankäynnissä (HFT) aika on rahaa ja jo millisekunnin etu kilpailijoihin nähden voi tuottaa suurenkin voiton. Optimoinnin HFT-järjestelmän joka osissa nopeuttavat järjestelmää. FPGA-piirien ... -
Psykoterapeutin henkilökohtaisten ominaisuuksien merkitys psykoterapiassa ja niiden vaikutus tuloksellisuuteen identiteettihaastattelun perusteella
Lehtovuori, Pirjo (University of Jyväskylä, 2018)The purpose of my study was to use the Psychotherapist Identity Interview (PII) method, developed for this study and based on Erik H. Erikson's and Heinz Kohut's theories, to examine the significance of the personal ... -
TikTokin vaikutukset kuluttajakäyttäytymiseen
Kananen, Annastiina (2022)Internetin kehittyessä erilaisten keskustelusivustojen suosio kasvoi, mikä loi pohjaa sosiaalisen median keskustelualustoille. Sosiaalisen median keskustelualustojen kehittyessä syntyi muita sosiaalisen median alustoja, ...