Asiakastyytyväisyys palveluun ja asiakasuskollisuus yritys X:n tapauksessa

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Kuoppamäki, Mervi
dc.date.accessioned 2008-01-08T08:26:39Z
dc.date.available 2008-01-08T08:26:39Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2006430
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9789
dc.language.iso fin
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.title Asiakastyytyväisyys palveluun ja asiakasuskollisuus yritys X:n tapauksessa
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-2006430
dc.subject.ysa palvelut
dc.subject.ysa asiakastyytyväisyys
dc.subject.ysa asiakasuskollisuus
dc.subject.ysa yritysmarkkinointi
dc.subject.ysa paperiteollisuus
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Pro gradu fi
dc.type.ontasot Master’s thesis en
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu fi
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylä University School of Business and Economics en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record