Analysis of the sponsoring impact on the mass media and local spectators: a case study of Caprabo Lleida Basketball

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Buendía, Jonathan
dc.date.accessioned 2008-01-08T08:25:38Z
dc.date.available 2008-01-08T08:25:38Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2001861566 en
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2001861566
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9759
dc.format.extent 101 lehteä.
dc.language.iso eng
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.title Analysis of the sponsoring impact on the mass media and local spectators: a case study of Caprabo Lleida Basketball
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-2001861566
dc.subject.ysa urheilu
dc.subject.ysa liikunta
dc.subject.ysa markkinointi
dc.subject.ysa sponsorointi
dc.subject.ysa televisio
dc.subject.ysa radio
dc.subject.ysa sanomalehdet
dc.subject.ysa joukkoviestimet
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Pro gradu fi
dc.type.ontasot Master’s thesis en
dc.contributor.tiedekunta Liikuntatieteellinen tiedekunta fi
dc.contributor.tiedekunta Faculty of Sport and Health Sciences en
dc.contributor.laitos Liikuntakasvatuksen laitos fi
dc.contributor.laitos Department of Sport Sciences en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record