It was full of empty : lexical errors in written compositions of Finnish pupils
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Lexical cross-linguistic influence in the written English production of Finnish 6th grade pupils
Ukkonen, Elina (2014)Kielten väliset vaikutteet (transfer) ovat monitahoinen ilmiö, jota on tutkittu kielen oppimisen viitekehyksessä aktiivisesti 1900-luvun puolivälistä lähtien. Transfer-tutkimuksessa on kuitenkin perinteisesti keskitytty ... -
Assessment of Written Proficiency: Finnish-speaking University Students Writing in Swedish
Palviainen, Åsa (SIG-Writing : a special interest group of EARLI; Brill, 2012) -
Teachers and upper secondary school students' views on the role of teacher feedback in motivating Finnish EFL students to improve their written skills
Vornanen, Katariina (2021)Opettajapalaute on merkittävä osa niin opettajien työtä kuin oppilaiden oppimisprosessia. Samalla tavalla myös oppilaiden motivaatio voi olla merkittävä tekijä oppimisen edistymisessä. Tässä tutkimuksessa kartoitetaan ... -
Subject-verb agreement of finite verbs in the present tense in written productions of Finnish secondary school learners of English as second language
Vaurula, Nina (2012)Subjektin ja verbin välinen kongruenssi on englannin kieliopin perusasioita, joka toimii tiettyjen säännön-alaisuuksien mukaisesti. Ilmiö on kuitenkin kiinnostava, sillä jopa edistyneetkin oppijat tekevät konguenssin ... -
Perceived similarity between written Estonian and Finnish : Strings of letters or morphological units?
Kaivapalu, Annekatrin; Martin, Maisa (Cambridge University Press, 2017)The distance or similarity between two languages can be objective or actual, i.e. discoverable by the tools and methods of linguists, or perceived by users of the languages. In this article two methods, the Levenshtein ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.