Toisen kielen taitajaksi kielikylpypäiväkodissa

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Savijärvi, Marjo
dc.date.accessioned 2012-11-09T12:35:06Z
dc.date.available 2012-11-09T12:35:06Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Savijärvi, M. (2012, 1.6.2012). Toisen kielen taitajaksi kielikylpypäiväkodissa. Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/
dc.identifier.issn 1799-0181
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/40227
dc.description.abstract Selvitin syksyllä 2011 valmistuneessa väitöskirjassani, miten ryhmä 4-5-vuotiaita suomenkielisiä lapsia oppii ruotsia kielikylpypäiväkodissa. Tutkimustani varten seurasin yhden päiväkotiryhmän toimintaa videoimalla vuorovaikutusta säännöllisin väliajoin kahden ensimmäisen päiväkotivuoden ajan. Selvitin erityisesti oppimisen tapaa: sitä, miten lapset oppivat uutta kieltä päiväkodin arkisissa vuorovaikutustilanteissa. Kerron tässä kirjoituksessa lyhyesti tutkimukseni tuloksista muutaman aineistoesimerkin avulla. fi
dc.language.iso fin
dc.publisher Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseries Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti
dc.relation.uri http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/
dc.rights © Kieliverkosto ja kirjoittajat
dc.subject.other kielikylpy fi
dc.subject.other ruotsin kieli fi
dc.subject.other tutkimus fi
dc.subject.other varhainen kielenoppiminen fi
dc.subject.other varhaiskasvatus fi
dc.title Toisen kielen taitajaksi kielikylpypäiväkodissa fi
dc.type Artikkeli fi
dc.type Article en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-201211092912
dc.subject.kota 612
dc.type.uri http://purl.org/eprint/type/JournalItem
dc.description.version Kustantajan versio
eprint.status http://purl.org/eprint/status/NonPeerReviewed

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record